Calendari

18 i 25 de maig i 1 de juny de 2021

Horari: dimarts, de 18.00 a 20.00 hores

Durada: 6,00 hores

Informació general

Dirigit a: Fisioterapeutes col·legiats

Seminari bonificat al 100% pel CFC

Organitza: Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya

Lloc de realització

En linia

Descripció

La marca personal, en anglès personal brand, és el nostre reflex; l'empremta que deixem en els altres després de cada interacció. La gestió d'aquesta empremta, la gestió de la marca personal, es coneix com a personal branding.

 

Potser pensis que això de la marca personal només és fum, una estratègia de màrqueting, o que els fisioterapeutes no ens hem de centrar en el màrqueting perquè treballem en salut i en la salut no hi ha màrqueting ni publicitat que valgui. Potser penses que, mitjançant anys de formació i pràctica, aconseguiràs el prestigi i el reconeixement dels teus col·legues i amb això una major afluència de pacients. Potser penses que no tens clients perquè no pots obrir un centre i que quan aconsegueixis estalviar per crear la teva pròpia consulta, et plouran els clients. Ho sento, però crec que t'equivoques.

 

La formació i la pràctica són indispensables per poder desenvolupar correctament la nostra professió, però això no té perquè portar-te més pacients ni garantir la teva viabilitat a llarg termini. La visibilitat del teu talent, esforç i perseverança seran les que t'ajuden a aconseguir els teus objectius.

 

Crear el teu propi centre de fisioteràpia està bé, però, en què es diferenciarà de la competència? Quin valor aportaràs als teus clients? Per què et triaran a tu? Coneixes les expectatives dels teus clients? Seràs capaç de complir-les?

Si no tens respostes per a aquestes i altres preguntes és difícil que el teu projecte sigui viable al llarg del temps.

 

Com a fisioterapeutes, els nostres coneixements de màrqueting són escassos, per això plantegem un cicle de 3 webinars sobre Marca Personal, Branding i Comunicació per a fisioterapeutes. Durant el transcurs de la formació Marca Personal per a Fisioterapeutes plantegem activitats i eines que t'ajudaran a: diferenciar el teu servei de la resta, posicionar-te enfront de la competència, conèixer el teu públic objectiu i comunicar els beneficis dels teus serveis al teu públic d'una manera eficaç.

Programa

OBJECTIUS

Millorar les capacitats digitals i les competències en màrqueting de les i els fisioterapeutes:

Definir ‘Identitat’

Definir ‘Producte/Servei’

Identificar les audiències

Comunicar la marca personal

Augmentar la presència online

Creació de la marca personal/empresarial

TEMARI

Introducció

Anàlisi

Situació actual

Situació desitjada

Propòsit

Visió

Missió     

Valors

Objectius

Planificació d'objectius

Defineix el teu mercat

Estudi de mercat

Coneix el teu client

Definir Buyer Persona

Creació del mapa d'empatia

On es troba el teu públic

Servei

Defineix el teu producte/servei

Descobreix el valor de la teva marca

Posicionament

Comunicació

Què vols comunicar a la teva audiència?

On i com comunicar?

Presència online

Millora la teva presència online

Estratègies per augmentar la conversió

Aquesta web utilitza 'cookies' per oferir-te una millor experiència i servei. Al seguir navegant acceptes la nostra política de cookies.×