Calendario

19 de mayo 2018

Horario: Sábado, de 10.00 a 14.00h

Duración: 4,00 horas

Información general

Dirigido a: Fisioterapeutas colegiados

Seminario bonificado al 100% por el CFC

Organiza: Sección Territorial de Tarragona del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya.

Descripción

La pell és un òrgan al qual els fisioterapeutes tenim accés de manera directa. En ella s'hi expressen manifestacions clíniques importants, pròpies de patologies locals i sistèmiques de diversa gravetat.

 

En el present seminari analitzarem alguns dels aspectes bàsics de la semiologia cutània, així com també diferents manifestacions de malalties sistèmiques, els signes d'alerta per a la derivació i signes cutanis a tenir en compte a l'hora de la manipulació.

A cargo de

Santiago J Crucci. Fisioterapeuta. Membre del Grup d’Arts Escèniques del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya. Docent de la Universitat de Barcelona

Programa
  • Semiologia dermatològica
  • Lesions primàries i secundàries
  • Malaties sistèmiques amb manifestacions dermatològiques
  • Signes d’alerta per a la derivació
  • Síndromes paraneoplàsics
Lugar de realización

CAP Santa Tecla – Llevant. C/ Joan Fuster, s/n, 43007, Tarragona.

Esta web utiliza 'cookies' para ofrecerte una mejor experiencia y servicio. Al seguir navegando aceptas nuestra política de cookies.×