Comunicat del degà: Suport als companys i companyes afectats de les darreres mesures del govern català

Publicada el 01/08/2012

Benvolgudes companyes i companys,

Arran de l'anunci de la Generalitat de Catalunya de la impossibilitat de poder fer efectius els pagaments dels convenis establerts amb les entitats socials del tercer sector i hospitals concertats, i una part dels imports dels centres educatius, d'aquest mes de juliol, des del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya volem fer palès el nostre suport a tots els companys i companyes que es veuen afectats i afectades per aquest anunci.

Sabem, i estem convençuts, que el nivell d'atenció a les persones per part del nostre col·lectiu no es veurà afectat, doncs aquesta és i ha de ser la força i l'esperit de la nostra professió.

També volem expressar la nostra perplexitat per aquesta decisió a la que s'ha vist forçat el nostre Govern, entenent que no només afecta a treballadors i empresaris sinó també als usuaris i usuàries que necessiten atenció sanitària i social. Creiem que les persones amb malaltia, persones en situació de dependència i els nens, haurien de ser els darrers col·lectius en patir aquestes mesures de contenció econòmica.

En una societat el més important no és arribar sol i el primer sinó junts i a temps, i aquestes mesures poden fer que algú es quedi enrere.

[Notícies relacionades]

Manel Domingo