Publicada el 10/03/2008

El passat dimarts 4 de març, tal i com marca l'article 56 dels Estatuts del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya, es va realitzar el traspàs de poders de la Junta de Govern sortint a la Junta de Govern entrant, electa el passat 23 de febrer en la jornada d'Eleccions 2008. Un traspàs que dóna continuïtat a la tasca d'una Junta que, amb una renovació del 70% dels seus càrrecs, segueix al capdavant del Col·legi gràcies als vots dels col·legiats.

Traspàs de poders a la nova Junta de Govern del Col·legi

El degà del Col·legi va voler agrair la dedicació i l'esforç de les persones que actualment cessaven del seu càrrec i que deixaven la tasca a mans dels nous membres, a més de recordar i dedicar unes paraules al company i exmembre de Junta, Francesc Pascual, que ens va deixar recentment.

L'anhel d'aquesta ‘nova' Junta de Govern és mirar endavant i fer efectius els objectius previstos en l'última Assemblea Ordinària a més de treballar dia rere dia i de forma constant per la Fisioteràpia.

Departament de Comunicació
C/ Segle XX, 78 – 08032 Barcelona