23 d'octubre de 2025
Horari: Dijous de 19.00 a 20.30 hores
Durada: 1,50 hores
Activitat bonificada al 100% pel CFC
Organitza: Grup d’Interès del Vallès Oriental del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya
Agrupació Excursionista de Granollers
El Grup d'Interès del Vallès Oriental, organitza aquesta taula rodona per abordar una de les patologies articulars degeneratives més comú.
En aquesta sessió parlarem sobre què és l’artrosi de genoll, quins problemes pot ocasionar i quines estratègies ens poden ajudar a conviure-hi millor.
Coneixerem els diferents abordatges des de la fisioteràpia, l’atenció primària i la cirurgia, gràcies a la participació de professionals de la salut i d’una persona afectada que compartirà la seva experiència en primera persona.
Hi participaran:
- Dr. Xavi Barra (traumatòleg i coordinador Unitat de Genoll. Hospital de Granollers).
- Dr. Enric Grau (metge APiC CAP Palau).
- Adrià García (fisioterapeuta Centre Rehabilitació Vallès i coordinador fisioteràpia APiC Vallès Oriental).
- Sra. Eulàlia Guix Llistuella (persona afectada d’artrosi de genoll).
A l’acte hi intervindran professionals de diferents disciplines que explicaran com s’aborda l’artrosi de genoll des de la seva especialitat.
L’objectiu és crear un espai de diàleg obert entre experts i assistents, per resoldre dubtes, donar resposta a inquietuds, compartir experiències i aportar coneixement pràctic sobre aquesta patologia.
L’activitat és oberta tant a professionals de la salut com a la ciutadania en general.
Ens encantaria comptar amb la presència de molts fisioterapeutes del Vallès Oriental i rodalies.
T’hi esperem!
Grup d’Interès del Vallès Oriental