Calendari

Calendari: 12 i 13 de març de 2026

Horari: Dijous i divendres, de 9.00 h a 14.00 h

Durada: 10,00 hores

Informació general

Organitza: Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya, Comissió de Pediatria i Grup de treball d'Atenció precoç

Dirigit a: Fisioterapeutes col·legiats/des

Preu: 75,00€

Mode: Presencial

L' evidència ens mostra la importància clau de poder iniciar intervencions terapèutiques el més aviat possible en aquells infants amb risc de patir alteracions en el desenvolupament. Per això és imprescindible fer servir eines de de valoració validades i amb una elevada sensibilitat per detectar aquests signes de risc.  

Aquesta formació introductòria de la Hammersmith Infant Neurological Scale (HINE) i la Hammersmith Neonatal Neurological Examination (HNNE) permetrà als fisioterapeutes poder conèixer aquestes eines d'avaluació a través de la pràctica i definir la condició neurològica de l' infant d'una manera més objectiva.

Programa

Continguts del curs:

  • Importància de l'exploració neurològica. (dia 1)
  • Definició de l' escala HNNE ( dia 1)
  • Revisió dels ítems i definicions ( dia 1)
  • Casos clínics ( dia 1)
  • Definició de l'escala HINE( dia 2)
  • Revisió d' items i definicions ( dia 2)
  • Casos clínics( dia 2)

 

 

Lloc de realització

Seu del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya (Carrer de Segle xx,78. 08032 Barcelona)

Aquesta web utilitza 'cookies' per oferir-te una millor experiència i servei. Al seguir navegant acceptes la nostra política de cookies.×