Comunicat Sr. Francesc Escarmís i Costa

Publicada el 27/02/2008

Benvolguts col·legues,

El dissabte 23 de febrer, va ser per a nosaltres, els fisioterapeutes, un dia en el qual vàrem exercir l'acte democràtic per excel·lència. Els col·legiats de Catalunya vàrem votar per escollir la Junta de Govern del Col·legi per als propers quatre anys.

Com no podia ser d'altra manera, la jornada va transcórrer amb tota normalitat i amb un ambient distès i de companyonia per part de tots, tant dels presents a la taula com d'aquells que s'atansaven a dipositar el seu vot. El personal del Col·legi va atendre amb diligència totes les necessitats que es varen presentar.

Vull agrair des d'aquestes línies a tots/es els companys/es que presencialment o per correu vau manifestar el vostre parer votant aquella candidatura que més s'apropava a les vostres aspiracions. Malgrat que encara no hem assolit un nivell de participació satisfactori, sí que l'hem augmentat considerablement respecte de les anteriors eleccions. Alguna cosa no hem fet prou bé per apropar més companys a l'urna.

A tots/es els qui vàreu votar per la candidatura que jo encapçalava, que finalment va ser la guanyadora, en nom dels meus companys/es i meu: Moltes gràcies! Tenim la voluntat de portar a terme el nostre programa i treballarem per assolir les fites que ens hem marcat. Com és natural estem contents d'haver estat escollits, però l'escassa diferència de vots respecte de l'altra candidatura és un element molt importat que no podem ni volem obviar. Hem entès el missatge. Sense perdre de vista els nostres objectius prenem nota del fet i actuarem amb seny i responsabilitat.

No és ara el moment de dir què volem fer, ja heu tingut ocasió de llegir el nostre programa, però no vull deixar passar l'oportunitat de subratllar un punt molt important per a mi: veig com una necessitat molt rellevant cercar els mitjans per a cohesionar el nostre col·lectiu. Ens ocuparem d'això. Som 7000, pocs o massa segons com i en funció de quins paràmetres ens ho mirem, però sigui com sigui, tenim l'obligació de "fer pinya" per carregar un "cinc de nou" ben falcat i estable que ens permeti assolir el desenvolupament professional, social i econòmic que tanta falta ens fa. Tots ens necessitem a tots.

Estem il·lusionats per endegar la nova etapa i tan aviat com constituïm la nova Junta ens posarem a treballar per a fer realitat el nostre lema "treballar el present per guanyar el futur" i fer-ho tots junts per a una Fisioteràpia millor.

Resto a la vostra disposició per tot allò que pugueu necessitar.

Francesc Escarmís i Costa
Degà en funcions