El Govern aprova els acords d'aplicació de la Inspecció de Treball

Publicada el 30/03/2010

El Govern va aprovar, el passat 3 de març, autoritzar la signatura d'un conveni de col·laboració amb el Ministeri de Treball i Immigració en matèria d'organització i funcionament de la Inspecció de Treball i Seguretat Social a Catalunya.

Els tres aspectes més destacables d'aquest conveni de col·laboració són:

  • La previsió de crear un consorci entre l'Administració General de l'Estat i la Generalitat, amb l'objectiu de garantir la prestació coordinada del servei públic de la Inspecció de Treball.
  • La regulació les actuacions de la Inspecció de Treball a Catalunya en base a plans de cadascuna de les dues administracions i a plans comuns, i estableix la participació de la Generalitat en els processos d'ingrés, selecció, provisió de llocs de treball i formació dels integrants dels cossos estatals de la Inspecció de Treball.
  • L'establiment d'un sistema informàtic compartit.

El Col·legi, en el marc de les seves funcions, ja va informar de la Llei del treballador autònom i de l'aprovació del seu reglament, així com va realitzar diverses reunions amb els centres de Fisioteràpia per donar a conèixer aquest reglament.

Volem recordar-vos que teniu a la vostra disposició l'Assessor laboral del Col·legi per a qualsevol consulta que vulgueu efectuar. Cal concertar visita a través del Col·legi, mitjançant correu electrònic laboral@fisioterapeutes.cat o bé per telèfon 93 207 50 29.

Departament de Comunicació
Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya
C/ Segle XX, 78 – 08032 Barcelona
Tel. 93 207 50 29 / Fax. 93 207 70 22
www.fisioterapeutes.cat/comunicacio

Aquesta web utilitza 'cookies' per oferir-te una millor experiència i servei. Al seguir navegant acceptes la nostra política de cookies.×