Encara hi ets a temps! Fem de la fisioteràpia una gran professió solidària!

Publicada el 17/11/2025

Les activitats del DiFT ja estan arribant a la seva fi, però encara ens queden activitats a Tortosa (22 de novembre) i Vic (29 de novembre), ambdues orientades a parlar de les malalties oncològiques, un àmbit en què la fisioteràpia té un paper essencial: ajuda a millorar la qualitat de vida, la força muscular, la funció cardiorespiratòria i l’estat emocional de les persones que conviuen amb el càncer. Tota la recaptació de les inscripcions anirà destinada a La Marató de 3cat, que aquest any gira al voltant, precisament, de les malalties oncològiques.

Però aquesta no és l’única manera de col·laborar-hi. Si no hi pots assistir, però vols sumar-te igualment a ampliar els diners recaptats i que destinarem íntegrament a La Marató de 3cat, t’informem que encara -i fins al 12 de desembre a les 12.00 h- tens disponible una via per fer el teu donatiu. Fes-lo AQUÍ

Fem visible la força de la fisioteràpia, de la salut i de la solidaritat!

Aquesta web utilitza 'cookies' per oferir-te una millor experiència i servei. Al seguir navegant acceptes la nostra política de cookies.×