Reunió del Consell Social del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya

Publicada el 21/11/2025

El Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya ha celebrat una nova sessió del Consell Social, l’òrgan consultiu previst als estatuts que té per finalitat aportar una mirada experta, plural i independent sobre qüestions que afecten la professió i l’activitat col·legial.

Aquest espai és un fòrum de debat i generació de propostes en relació amb la fisioteràpia, la seva evolució i els reptes presents i futurs. El Consell està integrat per professionals de reconeguda trajectòria, antics degans i col·legiats honoraris, així como persones que han destacat pel seu interès o dedicació a la professió.

A la reunió hi van assistir Ramon Aiguadé, degà; Cristina Adillón, secretària; així com els membres del Consell: Manel Balcells, Manel Domingo, Ramon Figueras, Daniel Jiménez, Antoni Narbona, Rafael Manzanera, Josep Medina i Xavier Olivé.

Durant la sessió es van tractar diversos temes d’interès per al col·lectiu, amb l’objectiu de contribuir a l’orientació de la dinàmica del Col·legi i reforçar la qualitat de les seves actuacions. El Consell Social també té un paper rellevant en el suport a la instrucció d’expedients informatius i disciplinaris, així com en altres funcions establertes als estatuts, sempre amb la voluntat d’enfortir la transparència i el bon govern institucional.

Amb aquesta nova reunió, el Col·legi reafirma el seu compromís amb una gestió  oberta i participativa, que integra la visió i l’expertesa de professionals referents per avançar en la defensa i el desenvolupament de la fisioteràpia a Catalunya.

Aquesta web utilitza 'cookies' per oferir-te una millor experiència i servei. Al seguir navegant acceptes la nostra política de cookies.×