Participa en l’enquesta per decidir l’aplicació dels resultats positius de l’exercici 2024

Publicada el 12/05/2025

L’exercici fiscal del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya de l’any 2024 ha donat uns resultats positius, que es concreten en un total de 225.726,07 euros, de què ara disposa el CFC.

La Junta de Govern del Col·legi us presenta una enquesta, disponible a la pàgina web, a fi que com a col·legiades i col·legiats en preneu part i sigueu partícips de la decisió del destí d’aquest romanent, qüestió que es tractarà i acordarà a la propera Assemblea General. 

ACCEDEIX A L’ENQUESTA AQUÍ

L’enquesta, que estarà activa fins a la mitjanit del dilluns 26 de maig, dona sis possibilitats que s’hauran de marcar de l’1 al 6 segons l’ordre de prioritat de la persona que respongui l’enquesta (on ‘1’ serà la que més interessa i ‘6’ la que menys).

Les sis opcions són:

  1. Projectes de divulgació de la professió.
  2. Congrés Internacional FTP26.
  3. Ampliació de la dotació als ajuts a la formació continuada per a col·legiades i col·legiats.
  4. Ampliació de la dotació als ajuts a la recerca en fisioteràpia.
  5. Recursos digitals de serveis a col·legiades i col·legiats.
  6. Ampliació de la dotació als ajuts per a projectes solidaris.

A l’enquesta hi ha un camp opcional, anomenat ‘Altres’, que es pot emprar per fer qualsevol tipus de suggeriment (triant igualment, això serà indispensable, l’ordre de preferència de les sis opcions plantejades).

La Junta de Govern anima totes les col·legiades i col·legiats a col·laborar en aquest recull de dades a través d’aquesta enquesta, ja que, com més participants siguem, més representatiu dels interessos comuns serà el resultat. L’enquesta servirà per realitzar la proposta de destinació d’aquests beneficis a la propera Assemblea. 

Aquesta web utilitza 'cookies' per oferir-te una millor experiència i servei. Al seguir navegant acceptes la nostra política de cookies.×