Ens reunim amb els centres privats de tot Catalunya. T’escoltem!

Publicada el 13/01/2026

La Junta de Govern ha decidit posar en marxa diverses trobades amb els centres privats de fisioteràpia de Catalunya per establir un espai de diàleg directe, proper i constructiu amb un dels pilars fonamentals de la professió.

Aquesta iniciativa consisteix en quatre reunions arreu del territori (Girona, Barcelona, Lleida i Reus), en què els membres de la Junta es reuniran amb representants de centres privats (fisioterapeutes, gestors, gerents...) per copsar les seves necessitats, inquietuds i propostes de millora.

Amb aquestes trobades es pretén, entre d’altres, millorar les línies d’actuació del Col·legi, reforçar la professió i la cohesió del col·lectiu.

Les reunions previstes són les següents:

  • 27/01/2026 – Girona (de 19.00 h a 21.00 h). Hotel Peninsular. Avinguda de Sant Francesc, 6, Girona
  • 28/01/2026 – Barcelona (de 19.00 h a 21.00 h). Seu del CFC. Carrer Segle XX, 78, Barcelona
  • 04/02/2026 – Lleida (de 19.00 h a 21.00 h). Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia UdL, aula 1.03. Carrer de Montserrat Roig, 2, Lleida
  • 11/02/2026 – Reus (de 19.00 h a 21.00 h). Aula Magna de la Facultat de Medicina. Carrer de Sant Llorenç, 21, Reus

Si estàs interessat a assistir a alguna d’aquestes reunions omple el formulari que trobaràs AQUÍ

Aquesta web utilitza 'cookies' per oferir-te una millor experiència i servei. Al seguir navegant acceptes la nostra política de cookies.×