"Píndoles d’UCI", un programa de conferències per conèixer la realitat de la fisioteràpia a l’UCI

Publicada el 05/02/2026

Davant la creixent realitat de la presència de la fisioteràpia a l’UCI, la Comissió del Pacient crític del Col·legi us vol oferir un programa de conferències gratuïtes i en línia en què es tractaran temes d’actualitat del treball de la fisioteràpia a les unitats de cures intensives.

La primera d’aquestes conferències tindrà lloc el proper dijous 19 de febrer a les 18.00 h. Després de la presentació del programa per part de la coordinadora i el sotscoordinador de la Comissió Helena Cabo i Bernat Planas, respectivament, serà un altre membre de la Comissió, Toni Hellín (fisioterapeuta del Servei de Rehabilitació de l’Hospital Doctor Trueta de Girona a la unitat d’UCI i docent col·laborador a EUSES), qui ens presentarà la conferència “Situació actual de les UCI”, per donar-nos una visió de les diverses situacions que existeixen entre centres a nivell de personal, presència i disponibilitat del professional fisioterapeuta i la seva integració en aquestes unitats. 

Si esteu interessats a assistir-hi, us hi podeu inscriure AQUÍ

En el marc del programa “Píndoles d’UCI”, durant el 2026 es realitzaran també les següents conferències:

  • 19 de març: Suport multisensorial al tractament de fisioteràpia, a càrrec d’Helena Cabo
  • 28 de maig: Mobilització precoç amb suport circulatori mecànic, a càrrec de Maria Saltó
  • 17 de setembre: Aerosolteràpia, a càrrec de Jèssica Cruz
  • 26 de novembre: Humidificació, a càrrec de  Txell Peñalver
  • 17 de desembre: Weaning i extubació, a càrrec de Dolça Gras

Estigueu atents als canals de comunicació del Col·legi per no perdre-us cap de les conferències!

Aquesta web utilitza 'cookies' per oferir-te una millor experiència i servei. Al seguir navegant acceptes la nostra política de cookies.×