Noves mesures que poden afectar el desenvolupament de la nostra activitat professional

Publicada el 26/11/2021

Després de la publicació de la RESOLUCIÓ SLT/3512/2021, de 25 de novembre, per la qual s'estableixen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya, us comuniquem que hi ha algunes mesures que poden afectar el desenvolupament de la nostra activitat professional. Així doncs, cal que tingueu en compte les següents indicacions: 

  1. Cal garantir un aforament màxim de 2,5 m2 per persona en espais tancats.
  2. És obligatori que els titulars de qualsevol centre obert al públic prenguin les mesures  organitzatives per tal de minimitzar el temps d'estada a l’interior de locals i facilitar la mobilitat en l'espai interior.
  3. Cal prendre mesures adequades en matèria de ventilació.
  4. És obligatori l’ús de la mascareta en interiors d'espais oberts al públic.
  5. Caldrà sol·licitar el certificat COVID a partir de divendres a les 00.00 h (matinada de dijous a divendres) per a sessions grupals, en les quals sempre serà necessari l’ús de mascareta.

Aquesta web utilitza 'cookies' per oferir-te una millor experiència i servei. Al seguir navegant acceptes la nostra política de cookies.×